Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.11.2017, 11:37

ООПМПК

Меню сайту
Категорії розділу
Cтатті [19]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Cтатті

Якщо у вашій сім’ї дитина з особливими потребами.
Кількість новонароджених дітей з психофізичними недоліками розвитку, на жаль, зростає. Все частіше спостерігаються порушення психічного здоров’я, нервово-психічні розлади у дітей.
 Дуже важливе своєчасне виявлення рівня психофізичного розвитку. Це дає можливість дитині підключитися до програми, яка відповідає можливостям її розвитку.
 В ранньому віці дитина буває особливо чутливою до розвитку певних психічних процесів, і якщо змарнувати час, то деякі з її можливостей реалізуються несповна.
 Отже, вчасно почата спеціальна робота, спрямована на активізацію психічного розвитку дитини, набуває винятково важливого значення для її долі.
 Дорослим, які виховують дитину, що відстає у розвитку, потрібно багато терпіння у щоденній праці, а також знань, щоб свідомо і цілеспрямовано ставити перед собою реальні виховні завдання. 
 Хочемо дати кілька загальних порад про те, як у щоденному спілкуванні спеціальними вправами та іграми стимулювати розвиток дитини.


Пам’ятати:

1. Кожна дитина, і здорова, і хвороблива, неповторна.

У кожного свої індивідуальні особливості: свій темп діяльності, свої труднощі, свої можливості. Головне – послідовно і систематично допомагати малюку розвиватися, навчати його тому, чого він ще не вміє, але вже здатен навчитися. Ні легке, ні важке завдання не приносить користі. Добре те завдання, яке малюк розв’язує за допомогою дорослого, а потім може перейти до самостійної роботи.

2. Перемагає оптимізм і терпіння.

Знижена активність дітей із відставанням у психофізичному розвитку, труднощі зосереджувати увагу, більш повільне вироблення певних умінь і навичок, ускладнює заняття з ними і вимагає терпіння та оптимізму від дорослих.
Під час виконання різних ігрових завдань ці діти потребують більш різноманітної допомоги. Такою допомогою є спільні дії дорослого і дитини, коли дорослий рукою дитини бере іграшку, кладе на відповідальне місце і тільки поступово привчає її виконувати самостійно дії.
Цілеспрямована робота з дитиною, що відстає у психофізичному розвитку, часто дуже ускладнюється не тільки пасивного малюка, а й надто великою здатністю відволікатися. Щоб не давати приводу для відволікання. Під час гри треба сховати всі зайві речі, самому дорослому не займатися ніякими сторонніми справами, виявляти твердість, але й доброзичливість, терплячість, щоб не дратувати і не пере збуджувати малюка.

3. Розвивати, граючись.


Категорія: Cтатті | Додав: pmpk (16.11.2009)
Переглядів: 835 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017