Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 11:16

ООПМПК

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2009 » Листопад » 12 » Знайомтеся - ООПМПК !!!
16:34
Знайомтеся - ООПМПК !!!

I. Загальні положення


Комунальний заклад «Одеська обласна психолого - медико - педагогічна консультація» (далі КЗ «ООПМПК») створена при Одеському обласному управлінні освіти і наукової діяльності 20.03.2009 року № 813 V.
У своїй діяльності КЗ «ООПМПК» керується "Положенням про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого - медико - педагогічні консультації", затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України від 07.07.2004 року № 569/38.
На даний час психолого - медико - педагогічна консультація комплектує 33 спеціальних шкіл – інтернатів, 7 спеціальних дошкільних навчальних закладів та 124 групи компенсую чого типу для дітей:
• з вадами слуху (глухих і зі зниженим слухом);
• зору (сліпих і зі зниженим зором);
• мовлення;
• розумово відсталих;
• з порушенням опорно - рухового апарату;
• із затримкою психічного розвитку.
КЗ «ООПМПК» створене при Одеському обласному управлінні освіти і наукової діяльності, підпорядкована і підзвітна йому, і працює в тісній взаємодії з органами освіти, охорони здоров'я,притулками,службами у справах неповнолітніх, соціальної політики, правоохоронними органами, а також з громадськими організаціями (фондами, асоціаціями тощо). 

II. Основні завдання і зміст роботи:


■ Виявлення дітей віком до 18 років із вадами у психофізичному розвитку.
■ Облік таких дітей.
■ Діагностичне вивчення дітей.
■ Надання їм колекційної допомоги.
■ Здійснення організаційних функцій та контролю за діяльністю районних, шкільних психолого - медико - педагогічних комісій.
■ Створення банку даних про кількість дітей і підлітків з відхиленнями у розвитку, дітей з неблагополучних сімей, справи яких розглядаються службами у справах неповнолітніх.
■ Підготовку пропозицій щодо розвитку мережі спеціальних навчальних закладів, підвищення ефективності навчання, виховання, корекційно - відновлювальної і лікувальної роботи з дітьми, які мають відхилення у розвитку.
■ Надання консультативної, організаторської і методичної допомоги районним управлінням освіти, районним психолого - медико - педагогічним консультаціям, шкільним психолого - медико - педагогічним комісіям (скорочено - шкільна комісія), дошкільним закладам компенсуючого типу та спеціальним школам - інтернатам.
■ Організовує просвітницько - пропагандистську роботу з питань психології та дефектології для розвитку ініціативи і творчості серед працівників освіти, охорони здоров'я, батьків та дітей, підготовка та проведення конференцій, семінарів, клубу "Дефектологія" тощо.
■ Розглядає діагностично складні і конфліктні випадки для визначення основного порушення на підставі документів, поданих районними психолого - медико - педагогічними комісіями або батьками.
4. Висновок КЗ "ООПМПК» є документом подвійного значення, який:
■ з'ясовує рівень розвитку дитини;
■ слугує підставою для направлення дитини в спеціальний загальноосвітній навчальний ( дошкільний чи шкільний) заклад системи освіти;
■ при встановленні інвалідності - заклад соціального захисту (будинки - інтернати відповідного профілю, реабілітаційні центри), що законодавчо закріплено в законах України "Про загальну та середню освіту" (ст.18, п.6.), "Про дошкільну освіту" ( ст.32, п 4.)

Найважливішим і найвідповідальнішим завданням є оцінювання потенційних можливостей розвитку такої дитини та визначення адекватних умов її навчання, виховання й професійної підготовки та соціалізації її у суспільстві.



III. Склад і організація роботи КЗ «ООПМПК».

Для здійснення ефективної консультативно - діагностичної, методичної та координаційної роботи КЗ «ООПМПК» комплектується висококваліфікованими, досвідченими фахівцями. Це :

Завідуюча КЗ «ООПМПК»:

Головко Людмила Євгенівна  



Консультанти:

Палатнікова Тамара Петрівна - заступник завідувача
Севастру Світлана Миколаївна - заступник завідувача
Баркаган Єлизавета Григорівна - консультант з питань охорони дитинства


Лікарі – психіатри: 

Сосновікова Лариса Володимирівна - консультант-лікар психіатр вищої категорії
Мельник Алла Миколаївна - консультант-лікар психіатр I категорії
Мемей Олег Анатолійович - консультант-лікар психіатр II категорії
 

Логопеди:

Свіденко Ольга Павлівна - консультант-вчитель-логопед вищої категорії
Соколюк Наталя Миколаївна - консультант-вчитель-логопед I категорії
Белоусова Людмила Володимирівна - консультант-вчитель-логопед вищої категорії


Сурдопедагоги:

Бушанська Галина Іванівна - консультант-вчитель сурдопедагог вищої категорії



Олігофренопедагоги:

Крамар Валентина Романівна - консультант-вчитель-олігофренопедагог вищої категорії, вчитель-методист

Психологи: 
   
Орленко Ірина Миколаївна - психолог з дошкільної педагогіки вищої категорії

Соколова Ганна Борисівна - консультант-практичний психолог з інтелектуального розвитку дитини вищої категорії

Щербина Валентина Борисівна - консультант-практичний психолог з девіантної поведінки I категорії

Михайлова Тетяна Іванівна - консультант-практичний психолог з інтелектуального розвитку дитини вищої категорії

Бібік Олена Анатоліївна - консультант-практичний психолог з інтелектуального розвитку дитини II категорії

Калошина Катерина Володимирівна - консультант-практичний психолог з девіантної поведінки II категорії


Секретарі: 

Мірза Олександр Петрович - секретар
Сергієнко Лариса Іванівна - секретар
Ульянович Альона Ігорівна - секретар




Одним із найскладніших видів роботи працівників КЗ «ООПМПК» є діагностичне засідання, тому процедура організації такого засідання строго визначена і має принципові правила:
1. Засідання відбувається колегіально ( за наявності всіх необхідних фахівців).
2. Присутність батьків або осіб, що їх замінюють, обов'язкова.
3. Консультанти КЗ «ООПМПК» дотримуються етики, деонтологічних принципів спілкування, проявляють доброзичливість та толерантність до дітей та батьків.
4. Обстеження ґрунтується на даних попереднього обстеження дитини, які відображені у особливому бланку, який називається „ Картка стану здоров'я та розвитку дитини".
5. Під час проведення діагностичного засідання здійснюється психолого -педагогічне вивчення дитини, на підставі якого і даних медичного обстеження оцінюються потенціальні можливості дитини щодо навчання та соціально - трудової адаптації.
6. Висновок КЗ «ООПМПК» є рекомендаційним. Остаточне рішення про форму навчання приймають батьки або особи, що їх замінюють.

Переглядів: 3885 | Додав: pmpk | Рейтинг: 3.0/6
Всього коментарів: 0
Пошук
Календар
«  Листопад 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024